Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

Meg lehet tekinteni valahol élőben a termékeket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.

Ha mégsem megfelelő a termék, a vásárlást követően 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondására.


Jár garancia a termékekre?

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás(garancia):

Kellékszavatosság jelentése, hogy bármilyen termék eladása esetén, a kötelezett (a termék eladója) a termék hibájáért (a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkezett hibáért)  kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető ( rejtett vagy gyártási hiba) . Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív.

Termékszavatosság fogalma az új ptk. szerint, a vállalkozás által a fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére a vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

Jótállás – garancia:

A jótállás – garancia – jelentése, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

A Németh és Cseke Kft. minden termékre, termékek függvényében 6 hónaptól 2 évig terjedő EU garanciát vállal.


Milyen fizetési módot fogadnak el?

A megrendelt termék fizetésének lehetséges módjai:

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amire hivatkozni kell az átutalás közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket (Bankszámlaszámunk: 11743019-21441426-00000000).

Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: Mastercard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi)

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott Magyar Posta futárszolgálat szállítja ki a Vásárló által megadott címre, ahol a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek/futárnak készpénzben kell kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Milyen szállítási költségekkel kell számolnom országon belül?

Lásd Szállítási feltételek


Csak belföldi rendeléseket fogadnak?

Igen, egyelőre csak Magyarországon belüli rendeléseket tudunk fogadni!


Mikor érkezik meg a csomagom?


Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1 – 3 hét.


Van lehetőségem személyesen átvenni a terméket?

Igen, előre egyeztetett időpontban és csak készpénzes fizetés esetén.


Visszaküldhetem a terméket? Ha igen, mi a módja?

A megvásárolt termék nem felel meg az Ön igényeinek, nem az, amire gondolt vagy esetleg nem tetszik a színe? Fogyasztónak minősülő vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Nem kell azon aggódni, hogy mi lesz egy olyan termékkel, amely nem tetszik. Elállási szándékát e-mailben, ajánlott, tértivevényes levélben elküldött elállási nyilatkozattal jelezze részünkre.

Fogyasztónak nem minősülő vásárlót (cég, egyesület, alapítvány stb.) a 14 napos, indoklás nélküli elállási jog nem illeti meg.

Visszaküldés esetén a következőképpen járjon el:

1.       Kérjük töltse ki és nyomtassa ki a vásárlási szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot. A kitöltendő adatokat és azok részleteit megtalálhatja a számlán. A dokumentumban az elállás okát jelölje meg: „Indoklás nélküli elállás 14 napon belül“. Az elállási szándéka jelzéséhez ezt (link) a nyomtatványt töltse ki. A terméket, a lehetőségekhez képest a gyári csomagolásában, minden tartozékával együtt zárt csomagolásban küldje vissza részünkre.

2.       Óvatosan csomagolja be az terméket, hogy megakadályozza a lehetséges sérülést szállítás közben.

3.       A postai szabvány levélként nem feladható Termékeket a Fogyasztó a futárszolgálattal csomagként feladva a Németh és Cseke Kft. 8500 Pápa, Külső Veszprémi út 25. szám alatti címére küldheti vissza.