Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia, Elállás

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás(garancia):

Kellékszavatosság jelentése, hogy bármilyen termék eladása esetén, a kötelezett (a termék eladója) a termék hibájáért (a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkezett hibáért)  kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető ( rejtett vagy gyártási hiba) . Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív.

Termékszavatosság fogalma az új ptk. szerint, a vállalkozás által a fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére a vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

Jótállás – garancia:

A jótállás – garancia – jelentése, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

A Németh és Cseke Kft. minden termékre, termékek függvényében 6 hónaptól 2 évig terjedő EU garanciát vállal.

A megvásárolt termék nem felel meg az Ön igényeinek, nem az, amire gondolt vagy esetleg nem tetszik a színe? Fogyasztónak minősülő vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Nem kell azon aggódni, hogy mi lesz egy olyan termékkel, amely nem tetszik. Elállási szándékát e-mailben, ajánlott, tértivevényes levélben elküldött elállási nyilatkozattal jelezze részünkre.

Fogyasztónak nem minősülő vásárlót (cég, egyesület, alapítvány stb.) a 14 napos, indoklás nélküli elállási jog nem illeti meg.

Visszaküldés esetén a következőképpen járjon el:

1.       Kérjük töltse ki és nyomtassa ki a vásárlási szerződéstől való elállásról szóló dokumentumot. A kitöltendő adatokat és azok részleteit megtalálhatja a számlán. A dokumentumban az elállás okát jelölje meg: „Indoklás nélküli elállás 14 napon belül“. Az elállási szándéka jelzéséhez ezt a nyomtatványt töltse ki. A terméket, a lehetőségekhez képest a gyári csomagolásában, minden tartozékával együtt zárt csomagolásban küldje vissza részünkre.

2.       Óvatosan csomagolja be az terméket, hogy megakadályozza a lehetséges sérülést szállítás közben.

3.       A postai szabvány levélként nem feladható Termékeket a Fogyasztó a futárszolgálattal csomagként feladva a Németh és Cseke Kft. 8500 Pápa, Külső Veszprémi út 25. szám alatti címére küldheti vissza.